قیمت شیلنگ پنوماتیک 6

قیمت شیلنگ پنوماتیک 6

قیمت شیلنگ پنوماتیک 6

قیمت شیلنگ پنوماتیک 6

  • ۰
  • ۰

قیمت شیلنگ پنوماتیک 6

قیمت شیلنگ پنوماتیک 6 با پایه پلی آمید مناسب برای صنایع مختلف در اتوماسیون، تجهیزات خلاء، دستگاه های مختلف، صنایع مواد آفت کش، انتقال مواد شیمیایی بر پایه بنزین، سیستم های برقی، کلاچ در انواع اتومبیل سبک و سنگین بسیار کارآمد است. با توجه به پلی آمید سازنده این محصول در محیط های اسیدی، در محیط های با دمای کمتر از 10 درجه، در محیط های هیدرولیزور و .... بهترین کارایی را دارد.

در مورد قیمت شیلنگ پنوماتیک 6  این مواد می توانند از چند لایه مواد ساخته شوند. بنابراین می توانید اطمینان حاصل کنید که ماده شلنگ داخلی در برابر روغن های کمپرسور و میعانات مقاوم است ، اما پس از آن می توانید یک ماده دوم به عنوان پوسته بیرونی داشته باشید تا از آن در برابر شرایط محیطی محافظت کند.

بطور معمول لوله های پنوماتیک تک لایه هستند. این بدان معنی است که آنها از یک نوع ماده ساخته شده اند. این ماده باید از نظر شیمیایی در برابر روغن کمپرسور و میعانات گازی مقاوم باشد در حالی که محتوی آن از هرگونه شرایط محیطی محافظت می شود.

 

شیلنگ پنوماتیکی انواع مختلفی دارد :

 

شیلنگ پنوماتیک پلی آمید PA62 آوا فلکس

 

 

ویژگی های شیلنگ پنوماتیک پلی آمید PA62 آوا فلکس :

 

شیلنگ پنوماتیک PA62 با پایه پلی آمید مناسب برای صنایع مختلف در اتوماسیون، تجهیزات خلاء، دستگاه های مختلف، صنایع مواد آفت کش، انتقال مواد شیمیایی بر پایه بنزین، سیستم های برقی، کلاچ در انواع اتومبیل سبک و سنگین بسیار کارآمد است. با توجه به پلی آمید سازنده این محصول در محیط های اسیدی، در محیط های با دمای کمتر از 10 درجه، در محیط های هیدرولیزور و .... بهترین کارایی را دارد.

 

مشخصات فنی محصول:

  • مناسب برای استفاده در دماهای 0 تا 100 درجه سانتیگراد
  • دارای دو رنگ قرمز و مشکی
  • جنس پلی آمید با پایه شیمیایی

 

شیلنگ پنوماتیک پلی آمید PA60 آوا فلکس

 

مزایای شیلنگ پنوماتیک پلی آمید PA60 آوا فلکس:

شیلنگ پنوماتیک PA60 با پایه پلی آمید مناسب برای صنایع مختلف در اتوماسیون، تجهیزات خلاء، دستگاه های مختلف، صنایع مواد آفت کش، انتقال مواد شیمیایی بر پایه بنزین، سیستم های برقی، کلاچ در انواع اتومبیل سبک و سنگین بسیار کارآمد است. با توجه به پلی آمید سازنده این محصول در محیط های اسیدی، در محیط های با دمای کمتر از 10 درجه، در محیط های هیدرولیزور و .... بهترین کارایی را دارد.

مشخصات فنی محصول:

  • مناسب برای استفاده در دماهای 0 تا 100 درجه سانتیگراد
  • دارای دو رنگ سفید و مشکی
  • جنس پلی آمید با پایه شیمیایی

 

 

منبع :  schtoms.ir

 

کلمات کلیدی :شیلنگ پنوماتیک  ،پنوماتیک ،قیمت شیلنگ پنوماتیک 6